.wikipedia.org/wiki/PageRank">PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.
Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można go również w wielu serwisach niezależnych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank
Złe metody pozycjonowania
Jeżeli trafimy na złą agencje od pozycjonowania nasza strona może na tym bardzo ucierpieć. Nieprawidłowo prowadzone prace optymalizacyjne mogą skutecznie zamknąć naszej stronie drogę na szczyt. Gorsze od złej optymalizacji może być tylko linkowanie automatami do dodawania linków.
Linki prowadzące na stronę powinny być jak najlepsze, a linki z automatów niestety takie nie są. Pozycjonowana w taki sposób storna może chwilowo wejść w górę, jednak bardzo często jedynie na krótko. Później spada bezpowrotnie na dół, a nawet może dostać bana i przestać się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.
Usługi e-marketingu
Promocja w sieci to na dzień dzisiejszy bardzo szeroki temat, w którym znajduje się wiele usług. Od prowadzenia kont w mediach społecznościowych, przez pisanie artykułów na blogi firmowe, aktywną promocję w portalach, budowanie sieci linków, reklamy płatne za kliknięcie, programy partnerskie itp.
Ciężko byłoby korzystać z nich wszystkich na raz, jednak im więcej pieniędzy zainwestujemy w promocję tym lepiej dla naszej firmy. Podstawową usługą jest oczywiście pozycjonowanie, ponieważ są to wyniki naturalne, więc nie zapłacimy za kliknięcie, a ryzyko spadnięcia w dół jest również umiarkowanie niskie.