z tego dzisiejsze seo po prostu nie ma racji bytu, nie może istnieć i nie będzie osiągało dobrych efektów. Współczesne pozycjonowanie witryn w internecie opiera się na takich zagadnieniach jak optymalizacja, techniczne pozycjonowanie stron, link building, a przede wszystkim content marketing. Działania wizerunkowe tego typu i dostarczanie użytkownikom wiedzy są świetnym sposobem na zdobycie wiernych klientów, którzy będą z daną marką na bardzo, bardzo długo!
Wszystko co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu stron
Pozycjonowanie stron to długi proces, który wymaga nakładu pracy, wysiłku i odpowiedniej strategii. Interesując się pozycjonowaniem stron trzeba zdać sobie sprawę z tego, że jest to proces żmudny, wymagający wiele wysiłku, który po prostu trwa bardzo długo czasu. Wszystko to sprawia, że pozycjonując strony internetowe ma się wrażenie, iż jest to proces trwający właściwie niemalże w nieskończoność. Taka sytuacja sprawia, że na rynku powstają coraz to nowe firmy, które zawodowo zajmują się pozycjonowaniem stron w internecie. Warto mieć to na uwadze i być może zainteresować się ich działaniem, skorzystać z oferty, a przynajmniej wnikliwe się z nią zapoznać.
Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych , krótka definicja z Wikipedii
W polskiej nomenklaturze branżowej dominuje rozróżnienie między pozycjonowaniem (ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych